Long time, no blogg...

Ibland bara dagarna rullar på.
Det är jobb, träningar, skjutsa hit och dit.
Tvätt, städ,strykning mm

Jag har haft en vecka fylld av spännande uppdrag.
Kul att utmana sig själv , för att upptäcka att vingarna bär.

Idag var det jobb sen fotboll, Göteborgs Cup!
En oavgjord och en förlust blev det.
Imorgon ska jag sälja korv och titta på minst två matcher.
Hugo spelar klockan nio och Cornelia klockan tolv.

Det kom en bok idag.
Det kom några andra böcker en annan dag.
Vill ni se vilka?
En är till bokcirkeln.




...den understa.

Nu ska jag svida om, ska ta och träffa några kollegor som också jobbat idag.
Ett glas vin sitter fint.
Först ska jag dock åka för att köpa chips till fredagsmyset.
Middagen idag var en fantastisk lammgryta.
Imorgon får det nog bli grill.

Kram kram

Antonio hälsar att Budapest är en fin stad.
Där är han på konferens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback