Vi fick oväntat besök...

det var Lotta och Victoria som kom över på en fika.
Barnen tog ett dopp om än kort.
Lotta och jag pratade ikapp oss.

Nu ikväll har vi spelat spel.
"Hur man lirar"
det handlar om fotboll.

En fråga lyder t ex
Vem sa:
" När man byter tröjor i slutet av matchen brukar de lukta svett , den jag fick av Beckham luktade cologne"

Kan du svaret?

Antonio har satt några rader kakel i köket.
Det blev jättefint.

Kram och ha en fortsatt go kväll.




ps rätt svar kommer när du har skrivit en kommentar, jag vet att ni är flera ;O)           


Kommentarer
Postat av: Moster

God morgon, nu har jag läst alla dina fina inlägg samt alla goa bilder, underbart. Vi är hemma nu för några dagar i lugn och ro och att sova i vår egna säng. Och om det går väl så finns det chans att jag öppnar upp min blogg. Vem som sa att Beckham´s tröja luktade gott var ju självklart Henke Larsson . Kramar Moster

2011-07-26 @ 10:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback