Oj!

Milde tid så spännande en fotbollsmatch kan bli!
Som USA vände och vann.
Domaren kan knappast vara nöjd med sin insats...tur ändå att matchen vändes och vann.
På straffar.
Inte det sätt jag tycker att en match ska avgöras på men sådana är reglerna.
Nu har de två stora favoriterna fallit bort.
Japan slog ut värdlandet Tyskland .
Och nu förlorade Brasilien mot USA.
Sverige möter Japan och (när) vi vinner den möter vi USA i finalen.
Laget med en svenska som förbundskapten.
Mycket snack om fotboll blev det.
Tidigare idag vann Sverige över Australien och med en äkta aussie i huset blev det en rolig match.
Imorgon ska jag berätta om den fantastiska namngivningen .
Låta er se bilder .
Nu ska jag lägga foten i högläge och är den inte bättre imorgon ska jag ta en bok under armen och promenera till vårdcentralen.
Något e inte helt friskt i den...
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback