Kårholmen

Vilken dag vi hade där förra veckan!
Tack! Jessica och Jimi för att vi fick följa med er ut tillsammans med era fantastiska vänner.
Denna holme e underbar, speciellt när den dränks i solsken.
Jag kom ut lagom till lunchen, vilken tur för mig för den gick inte av för hackor.
We love skaldjur!!
Efter ett samtal till Fröken Mussla kunde dessa godingar plockas upp ur havet.
Några kokades i vin och grädde för att ge dem en magnifik smak.
Att sedan avnjuta allt detta god i denna miljö med vänner från när och fjärran var magiskt!
Och nu när Ailenroc ligger i sjön tror jag att vi ska ta en tur hit igen.
Hälsa på !!
Nu fyller vi poolen och snart ska vi installera sandfiltret. Hoppas att det ska rena den bättre så att  vattnet känns fräscht .
Vädret är av det märkliga slaget, obestämbart.
Kompisen undrade om vi kan springa ikväll men jag måste avstå för att jag härom dagen pangade i min stortå.
Nu är det bara flipflops som funkar.
Det börjar blöda annars... :o(
Kram och ha det gott!
Nu ska jag välja en ny bok att försvinna in i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback