Tjoho!

Idag fick jag arslet ur vagnen eller vad det nu heter!!!

Jag har dammsugit och plockat undan i vår källare!! 

Den blir lätt glömd. Vi använder inte källaren mer än till förvaring och till att tvätta i, då blir det lätt att den inte blir omhändertagen.
Men nu luktar det Ajax i hela den, nej skojar bara, jag tål inte Ajax så det e någon parfymfri doft.

Kan en parfym vara doftfri? Eller är det en oxymoron....

Jag ska ta en dag med att städa upp bland alla kartonger som finns där också.
Jag ska också tillsammans med Antonio städa pannrummet för där finns det grejer, men inte värt att göra det själv för då slänger jag nog "fel" grejer.

Mitt pysselrum fick sig en ansiktslyftning också.Jag ska framkalla foton från resan och då behöver jag ha plats att sitta när jag ska "skapa" ;O)

Nu har jag ätit en LCHF-macka, ja, det finns kolhydratfritt bröd.
Förra veckan kom en kul låda med bröd, pasta och någon slags redning.
Jag mår hur som helst bra när jag äter denna maten.Nu ska jag bara hitta en träningsform till att komplettera löpningen med? Förslag mottages tacksamt!


När Cornelia kommer hem blir det till att rasta hunden och få veta hur hon haft det i skolan idag.
Hon ska till träningen sen, fotboll e hennes grej.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback