OM du är inne och läser

får du gärna skriva en liten kommentar eller så. Roligt att veta att just Du läser i vår blogg.

Jaha då var min första arbetsdag avklarad. Det var med nöd och näppe, tycker jag, att jag klarade av den. Det var ett ihärdigt viftande som jag skulle tolka, förstå och formulera på begriplig svenska! Inte helt enkelt med en hjärna som e långsam och tar en sak i taget.
Jag gillar känslan jag har i kropp och huvud. Jag har inte bråttom.Jag hinner ändå.

Idag jobbar jag sent och har precis följt barnen till bussen samt tagit en skön morgonpromenad med Zigge. Jag gillar att ha hund.Inte bara för att han e söt ,har gosig päls och alltid blir överlycklig när jag kommer hem utan för alla dessa promenader jag får i ur och skur. Kallt. Varmt. Soligt.Regnigt.Grått. Alla väder.
Bäst är det när jag har promenerat i öööösregn och sen kommer in. Då e jag så nöjd för att jag ändå tog mig ut.Det hade jag inte gjort utan underbara Zigge.

Hmmm kanske skulle besöka Bokus.com för det har jag ännu inte gjort. Har du ett boktips till mig?

Kram Elisabeth

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev det någon bok?

Ses vi i kväll?

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback