Det blev inga blommor!

Jag hade inte hjärta att slänga den fina buketten som står på bordet i vårt kök. Jag får helt enkelt köpa nya en annan dag. Jag får ta det som ett gott tecken att den håller. Bra kvalite helt enkelt.

Ikväll e jag taxichaufför!

Cornelia skulle på tjej kväll i Frölunda.
På vägen hem hämtades Antonio upp från jobbet.
Sen ringde Kevin som ville bli hämtad hos en kompis i Frölunda!
Och sen när jag kom hem ville Felicia bli körd till Torslanda.Hon skulle sen gå på bio i stan ! och då ska hon bli hämtad efteråt!

Jaja, om jag någon gång skulle byta jobb kan jag alltid bli TAXI- chaufför!

Nu ska jag vila lite.
Titta på Let´s dance .

Idag kom det ett bokpaket.KUL!

Kram och ha en trevlig helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback