Zigge vår söta prins!





Korgen e egentligen för liten men vad gör väl det tycker han.

Korgen är för övrigt gammal, den fick jag till mitt livs första hund ,Pyret, 1976.
Hon var av rasen Shih-tzu, hennes kennelnamn var Tempelgårdens La-Ma-Ni men kallades för Pyret.
När hon kom var hon inte större än ett marsvin!

Nu ligger Zigge och sover i den och som han sover sen. Ihoprullad som en boll.

Idag är det en dag fylld av aktiviteter.
Felicia har en heldagsbiljett till Gothenburg Horse Show. Vilken lycka för henne att få se hästar i action !
 Hon ska också köpa sig en ny säkerhetsväst!

Cornelia har varit klar för träningen sedan klockan nio i morse.Idag är det inomhusträning.
Hon gillar fotboll och älskar att träna.

Kevin, han sover!
Han satt säkert uppe länge igår och spelade Xbox360.

Jag har beredskap, gick på igår och går av nästa fredag morgon.
MEN jag har en snäll kollega som tar över i eftermiddag så att jag och Antonio kan gå på fest ikväll.
Ska bli så kul!

*Det är på en plats nära oss...= krypavstånd ;O)

*Trevliga gäster

*Fantastiskt värdpar

*Bra musik

* och en underbar, dansant make !

Med dessa ingredienser kan det inte annat bli än en lyckad fest!



..trots att jag har en infektion (?) i ögat.
Kommer garanterat ha de mest glansiga ögonen ikväll.
Chloromycetinsalva...

Ha en fin lördag.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback