Torsdag

och jag börjar sent, skönt.

Igår var jag i Stockholm över dagen med en kollega. Vi träffade vår praktikant/elev som ska vara hhos oss i fyra veckor.En trevlig tjej, detta kommer att bli bra och roligt.Lärorikt.
Var såå trött när jag kom hem, vårt tåg avgick igår morse klockan 06!! Och vi var inte ensamma på tåget, nej tvärtom, det var fyllt av folk.
Jag hade den lilla bärbara kkompisen med mig så jag gjorde allt en del övningar. Skam den som ger sig! Jag kämpar på med min fingersätttning och det blir bättre och bättre.

Idag kastade jag blommorna jag köpte för snart två veckor sedan! Imorgon ska jag gå förbi saluhallen och köpa en ny bukett.

Ha en bra dag!

Kram kram och lämna gärna ett litet hej om Du varit inne och kikat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback