Mmmm vilken härlig lördag!

Vilken ljuvlig dag :O)  !

Detta solsken gör mig glad även om det framhäver dammråttorna som bor i detta hus ;O)

Vaknade tidigt, läste GP, drack kaffe innan vi dukade fram frukosten.
Cornelias träning började halv elva och när vi körde dit tog vi svängen förbi Cecilia och Joaquim. Vi lämnade stolar och bord som de behöver till kvällens fest.
Åkte vidare för att hämta biljetter till årets båtmässa dit Antonio och Kevins skulle. Lämnade av dom för att sedan ta ut Zigge på promenad när jag kom hem.

Våren smekte min kind när vi gick vår dagliga prommis. När vi var tillbaka var det dags att hämta Cornelia från träningen.

Nu finns det en liten stund att softa på innan vi ska ge oss iväg för att köpa present till en liten prins som ska firas idag. Simon fyllde tre i tisdags och idag ska vi kalasa honom.

Senare ikväll ska vi fira Cecilia som fyllt 60!

Jag ska också försöka att skumma igenom denna bok...


Carl XVI Gustaf : den motvillige monarken
(bild lånad från
www.bokus.com )

Denna bok ska diskuteras imorgon av Ekelundsgatans litteratur och fikasällskap!. Torpet Mon, det fantastiska är bokat och Patrik vet hur många vi är som kommer. Han står för den gudomligt goda fikan :O)

Ha det gott i vårsolen!

Kram Elisabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback