Helgen kom och gick

Vi har haft en skön helg.
Promenader med Zigge.

Matlagning med efterföljande goda middagar.

Lite nyttiga saker som tvätt och städ har också gjorts.

Läste klart boken jag fick av moster Maggan.






Blondie



Ja, vad ska jag säga om den ? Hemsk, tror jag är det mest passande ordet.
Att det är en självbiografi gör det hela etter värre.

Idag ville Cornelia att vi skulle spela spel och nere i källaren hittade vi ett.

Trivial Pursuit, familje varianten.
Det var så kul att sitta ner tillsammans, spela , prata och umgås.
Saken blev inte sämre när....Jag vann!




Nu är det söndagkväll.
Middagen var god.
Zigge har fått sig en sväng till
Och tvättmaskinen spinner i källaren..

Kram på ER!




Kommentarer
Postat av: Elinor

Hejhej på er,

Nu har jag varit inne o läst om er o lämnat kommentar.....=)

Har du fått din almanacka ännu ?

Ha det så bra !!

Kraamis

2011-02-08 @ 07:33:20
Postat av: Anonym

ja jag har fått almanackan och den e såå fin. Jag blir glad av att se på den. Barnen på framsidan, solbruna och fina, baksidan visar stranden i SalRei, gör att jag får "hemlängtan" :O)

Kram

2011-02-08 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback