Jag kunde inte hålla mig..

Jag öppnade julklappsbyte large!

Den innehöll så många saker.

Vill du se?



Sjukt många paket, jag fick hjälp av Cornelia att öppna en del.




Strumpor, lakritsgodis, nagelfil, glitterpenna, scrapsaker, näsdukar (som var så fina att jag inte kan förmå mig att snyta mig i dem) vaniljdoftpåse , te och två böcker!
Avsändaren har verkligen gjort sin research, prickat in mig.

När jag hade öppnat denna fick jag ett sting av "ångest" då den påse jag skickade inte innehöll så här mycket!
MEN jag är nöjd med den jag skickade och jag hoppas att mottagaren är det också.

Har gjort julkort ikväll.
The most simple ones ever...
Inte riktigt likt mig att vara så sent ute men jag har verkligen ingen julstämning.
Jag gör allt för att känna/hitta den, jag ger inte upp, jag fortsätter att leta.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sonja-Lis

Han behövde inte researcha så mycket. Du var ju rätt tydlig i ditt inlägg. Kram kram

2011-12-21 @ 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback