Vilken härlig morgon!

Dagen igår är lagd till handlingarna.
Den var intensiv och välfylld.

Jobb.
Hem för att snabbt klä om till matchen.
Det blev förlust med ..jag vet inte kanske 1-6 eller så.
Tjejerna började oerhört taggade. Jag har inte sett dem spela så bra från start. De brukar vakna till i andra halvlek.
Kanske är det Isabella-effekten vi ser?
De har fått en ny tränare, Isabella.
..trots det blev det förlust :O(

På vägen hem från matchen skulle vi lämna av ett par tjejer för att sedan köra förbi Coop.
Felicia ska ha fika med sig till skolan idag.De ska promenera runt Delsjön.

Väl hemma hann jag dammtorka.
Starta tvättmaskinen.
Fixa köket.
Och röja undan lite allmänt.

Sen stöp jag i säng
för att idag vakna klockan halv sju och köra igång igen.

Frukost till ungdomarna.
Dammsuga över och nedervåningen.
Städa badrum.
Nya handdukar.
Renbädda en säng.
Torka golv och vädra en matta.
Allt detta före jag gick till jobbet.
Jo, jag hann med ett bankärende också ;O)

Nu jobb, det känns som rena vilan ;O)

Ha det gott!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback