Vi sprang

i ett lugnt och behagligt tempo.
Vi tog hamnsvängen.
Felicia, Kusin Mia, Kevin, Zigge och jag.
Joggade i ett tempo där vi kan prata med varandra.
Peppa.
Njuta.

Ja, tro det eller ej men jag gör det, Njuter.
Nu ska det duschas, vänta på min tur.
Kusin Mia skulle åka hem via ICA Maxi.

Jag tänker på de elever som har henne som skolsköterska.
Jag hoppas och tror att de uppskattar henne.
Hon har verkligen hittat sin plats.
I skolan.
Hon och hennes man Fredrik är helt fantastiska på att möta ungdomar.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Kusin Mia

21:59 gick jag ut från Ica-maxi 2022:- fattigare. Men med mitt 10% rabatt kort så har jag helt klart tjänat 200:-....

Tack för en fin runda.



Godnatt Maria

2011-08-23 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback