Vi gick, vi sprang

vi blev trötta!

Jag och Antonio powerwalk:ade till jobbet. Färjan över.
Jobbade, handlade och sen samma väg hem igen.
Vi kom hem senare än vi brukar, middagen lagades, vilken för övrigt blev mycket god.
Kokt torsk med äggsås.
Ja, jag vet att inte alla gillar äggsås men det gör jag. Det var min favvo när jag var liten .

Kevin ville ut och springa så det gjorde vi.
4 km i ett bra tempo , med Zigge i koppel.

Sprang gjorde vi efter att Felicia fått övningskört.
Hon är verkligen duktig.
Lugn och trygg.
Detta kommer att gå galant.

Familjen flöt sen ut i soffan för att titta på Hawaii Five O.
Det var vi värda.


Idag är en annan dag och helgen närmar sig,
nu gäller det att inte falla för...vinet..godiset..chipsen..
Samt att komma ihåg att komma ut genom ytterdörren.
Det regn som faller just nu utanför fönstret inbjuder inte direkt till att vara utomhus :O(

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback