Oh boy vilken trött kropp!

Jag har.

Igår packade jag strandväskan före jag väckte barnen. Allt var klart för oss att ge oss av.
Vi körde förbi Coop och sen vidare till Sävvik.
Väl framme åt vi frukost. Så härligt att göra det i solskenet på en klippa.

Vi stannade till klockan var tre. Fantastiskt skönt.

Hem för att vända och packa en ny väska.
Skatås var målet.
Vi åkte först förbi Östra sjukhuset där vi plockade upp kusin Mia.

Byte av kläder och på med löparskorna.
Vi , Mia och jag , satte av i ett högt tempo.
Hade jag orkat hela vägen hade åttan klarats av på ca 40/45 minuter!!
I värmen sprang vi och hade det gött.
Framme vid Härlanda Tjärn väntade ett dopp.
Kevin och Cornelia hade badat under tiden.

På vägen hem fick det bli en glass, till barnen.
Hem, dusch för att cykla till Henriksberg där jag tog ett glas vin med Nelita.
Det var salsakväll.
Antonio ringde och jag mötte honom i Brunnsparken.
Vi cyklade till Jazzå där vi tog "vätskepaus".
Cyklade vidare till Högsbo där vi slajdade in på födelsedagskalaset.
Min fina goa bästaste storebror fyllde år igår.
55.
Härligt att kunna sitta ute och njuta av en ljummen sommarkväll.
Han var extra glad för att IFK spöade AIK med 3-1!!
Cyklade hem över bron.

Inte undra på att min kropp e trött idag.
Tror att det blev ett helt GöteborgsVarv igår.
Kan väl inte ha något att göra med glasens innehåll...

Nu ska jag i sann regn-anda städa lite.
Kanske köra en maskin tvätt...
Läsa.

Ha det gott!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback