Mmm nu ska jag krypa ner i sängen!

OM ni har hört att en kvinna cyklade med ett gevär i handen idag på Kungsgatan...så var det jag!
Ja, det var detta med logistik igen.
 Jag skulle ringa till Antonio för att han skulle möta mig utanför sitt jobb för att få geväret. Men hej och hå, han jobbar med telefonsupport.
DVS det tutade upptaget hela tiden.
Vad göra?
Jo, cykla med geväret en bit för att sen gå in på hans kontor och lämna det.
I skrivande stund är han kvar i skogen.
Hoppas han har god jaktlycka.

Kevin mötte mig. Han hade lämnat Zigge till Antonio. OM de skulle behöva en eftersökshund.
Vi gick på stan men inga jeans hittade vi. Ej heller några skor.
Vi cyklade hem.
Åt en fantastiskt god ost/skinkpaj som barnen hade gjort.
TACK!

Sen kom EvaLotta och hämtade mig med stavarna i högsta hugg.
Det blev en låång härlig tur ner till hamnen och hem igen.
Jag tror att den är 6-7km.
Farten var godkänd.

Nu ska jag natta ikull mig.
Nu kom Zigge...undra om Antonio sköt något??

Det kan jag berätta om imorgon.
Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback