En stor dag idag

Kevin börjar nionde klass!
Tycker nyss han gick i  förskoleklass.
Tiden går och mycket har hänt.
Vilken fantastisk kille han är.
Sista året i grundskolan, nu ska han börja välja. Fundera på framtiden. Vad gillar han?
Det är inte lätt, vi får guida bäst vi kan. Stötta och uppmuntra. Lyssna.

Cornelia ska flytta in i stora huset på skolan. Översta våningen ska bli hennes våning för de närmsta tre åren.
Spännande.
Det kommer en till sjua nu, det ska också bli kul tycker hon. Vilka är dem?

Felicia kan umgås med latmasken i några dagar till. Hon börjar på måndag.
Om någon vecka ska hon till Norrköping för att där lära sig att köra olika maskiner.
Traktorkort.
Spännande för henne att åka iväg och kul att få lära sig att köra.
Vi har inte övningskört så mycket som vi, jag , hade tänkt.Det är helt och hållet mitt "fel".
Jag ska bättra mig. Det e klart att Felicia vill köra.
Tur att tíden är på vår sida.
Även om man får övningsköra från 16 år så måste man vara 18 för att köra upp.

Igår var Antonio, Kevin och jag på Kungstorget. Det var stand-up comedy.
Det var bra, goa skratt.

Nu ska jag jobba lite.
Ha det gott och som vädret ser ut genom mitt fönster , ut och njut av solen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback