En dag på stranden

Efter ett par ärenden i arla morgonstund blev det till sist Sävvik som fick besök av mig och tjejerna.
Familjen "Räjs" kom också.
Vi hade hämtat Josianne på vägen.
När vi väl kom till stranden kom fulmolnen och av Goreth fick vi veta att det regnade hemma!

Vi väntade ut molnen och sen lös solen på oss.
Härligt!

På vägen hem lämnade vi av en utbytesmotor på Mopedia.
Den ska nu sättas in i Felicias moped så att den blir körklar igen.

Hemåt för att överraska barnen med finbesök från...Skottland!
Lena och Fraser är hemma.
Vilken lycka att få klappa bäbismagen, den som ska bli min födelsedagspresent i december ;O)
Gamm´Faster ska jag bli för femte gången.

Jag vet vad som i magen bor.....söt som socker.

Nu är det dammsuget och golven e torkade.
På altanen sitter tre tjejer och lyssnar på musik.
Kevin har kommit hem efter en filmorgie med två kompisar.

Antonio är på fotboll och ser sitt älskade GAIS.

Jag hoppas på fint väder även imorgon.
Jag trivs bäst i sol och värme på en strand med nära och kära.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback