Tankar kors och tvärs

En tanke har dröjt sig kvar i mitt huvud och det var efter att vi hade sorterat strumpor.

Kanske kan det vara en tanke att ta med sig sina ensamma strumpor till någon tillställning för att där kanske finna en maka/make??
Iaf för singlar.

Skapa en fb-grupp i ämnet?
Eller det kanske redan finns. Vad vet jag - jag är ju ordförande i "Våga vägra fb"

Läxläsning.
Jag,Elisabeth, går ju som ni vet i skolan varannan vecka. Vi får läxor. De ska göras. Helst i tid till lektionen.
Varför har då jag så svårt att få struktur på detta?
Finns det någon vänlig pedagog som kan svara mig på detta?
OK ,att jag jobbar bra under stress men varför inte prova i lugn och ro...

Läser mycket skrivregler nu.
Det finns massor av sådana. Att bara sätta ut ett litet komma kräver en halv regelbok. För att inte tala om semikolon.
Och jag menar inte en halv tarm om du nu trodde det. Nej , jag menar ett sådant här, ;
Vet du när du får använda det?
Sov du, liksom jag på den grammatiklektionen....?

Ja,ja, jag kämpar på och har kul under tiden.
Gruppen é gó!
Och så får man säkert inte skriva men det gör jag ändå.

Nu ska jag snart bli hämtad. Jag ska till....TorpetMon!
Igen.
Man skulle kunna tro att jag får provision för att jag föreslår träffar på detta ställe men så är det inte. Hmm, kanske skulle ta upp det ikväll...eller inte.
Jag ska tillsammans med ett gäng andra tjejer ha en kväll med Marie.

Lite medialt.
Lite spå.
Lite om "andra sidan".

Nu ska jag fixa lite middag till de andra före jag åker.

Ha det gott.

Kram kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback