Lördag igen..

Helgen började fantastiskt. Kalas för att fira kusin Hugo, som på måndag, fyller 11 år!

Hur nu det kan stämma? Att tiden gått så fort.

Jag minns när vi satt i källaren framför datorn och tittade hur bilden av denne lille prins långsamt växte fram på skärmen. Hastigheten på bredbandet var inget att skryta med...
Nu en cool kille på 11.

Här hemma  hade Cornelia tjejkväll med sina kompisar från fotbollen.
Sova -över- mys!
Tror att de somnade vid halv två eller var det jag som somnade då?!
Det fnittrades och pratades länge.Kul hade de.
Frukost åt vi tillsammans allihopa, sen drog de alla till träningen.
Felicia är i stallet.Hennes jobb-helg.

Kevin spelar gitarr och läser på sitt rum.

Vi har bokat biljetter till den 9 maj.
Derby.
IFK Göteborg - GAIS

Jag ska hålla koll på när dvd ,"De sista fotbollsproletärerna" , kommer.
Den ska jag köpa. Jag blir tårögd när jag har sett klipp på tv från filmen eller läst om det i tidningen.
Jag minns att vi fick tapetserat i vår lägenhet då. Mitt under matchen ramlade en hel vägg ner!!!
Det hade inte gjorts något vidare bra underjobb så ki fick den målaren. Han fick börja om på nytt...

Ikväll är det fest. 50 års !
Kul ska det bli.

Nej nu ska vi,Antonio och jag, åka in till stan.
Spana om jag kan hitta något att ha på mig till kvällens galej.

Alltså en fråga till Dig som läser detta.
Har Du någon gång känt att du rent mentalt vuxit ur kläder?

Det har jag!
Skriv gärna en rad om du har tid.

Kramkram!

Veckans blomma

Trackback