Ailenroc

Är hemma för att bli ompysslad!

 

Jag hoppas att dessa sötnosar kommer att blomma.

 

Botaniska gamla påskliljor, hemtagna får Torestorp.

 



Här har vi två godingar som sakta ska få vänja sig vid värme. Sakta vakna till liv.
En vacker lilja och sockerrör.



Detta är någon slags ticka kan jag tro, det är dock inte mitt starkaste ämne ;O)

Detta är en liten skörd av vad som händer hemma hos oss idag.
Nu gäller söndagsstädning samt tvätt inför veckan.
Cornelia ska hämtas från träningslägret. Ska bli spännande att höra hur hon haft det. Kan ju inte påstå att sms:n duggat tätt...Vi får ta det som ett tecken på att allt är bra.

Blir grill senare. Manuel, Maria och killarna kommer .

Ikväll ska jag, Elisabeth, njuta av Ingemar Stenmarks deltagande i Mästarnas mästare.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback