Halsningfran Felicia

Värmen slår till!

 

 

 Herregud..... känns som om min kropp brinner, efter två timmar på stranden ser hela familjen ut som ett gäng tomater.

Nu har vi varit här i två dagar och jag har redan läst ut mina böcker, vad skajag göra nu då?

Jaja, jag hittar väl på något.

 

En mysig hälsning i från solen till alla i NP1B som säker sitter där hemma och längtar efter mig :)

jag lovar att jag ska sola lite för er alla men det blir om någr dagar när jag inte känner mig som en ny kokt kräfta.

 

Kan ju iallafall  medela alla där hemm att det är hur varmt som helst, det är jätte härligt att springa omkring  här i shorts och linne och ha det gött medans ni går med dunjackor där hemma.

 

Jaja, nu får jag sluta skriva :D har ändå inget att säga

 

Puss och kram Felicia.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback