Cornelias dag

Idag åkte vi in till standen. Sal Rei.

Vi skulle handla och pappa skulle göra några saker.

Så länge medan han var borta badade jag och dom andra.

Gud så härligt att kunna bada i december, vattnet var ljummet.

Vi lekte i vågorna och man kom långt om man åkte med dom!



Pappa skulle komma tillbaka efter två timmar.

Jag badade nästan hela tiden och sen lekte jag lite i sanden också.

När vi sedan skulle åka och handla så jag ut som ett russin.

Det är så roligt att åka på flaket.

Hoppas ni har det bra, här är det varmt och skönt.

Till och med pappa har badat!!!

 

Kram Kram Cornelia


Kommentarer
Postat av: Mia den underbaraste tjejen i Göteborg

Jag skulle oxå vilja se Herr Tomar bada :)

2010-12-23 @ 09:31:28
Postat av: Anonym

Hej Cornelia! Vad härligt ni ser ut att ha det! Bad och sol och det ser ut som en fantastisk miljö att vara i!



Ska bli spännande att höra om allt du upplevt när du kommer hem och tillbaka till skolan!



Njut av eran resa!



/Camilla - centrina

2010-12-28 @ 14:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback