Boa Vista

Hipp hipp hurra idag blev jag vackt med skonsang pa min fodelsedag!! Underbart med frukost pa sang.
Idag foljde vi med farfar till hans kolonilott. Han visade bonor och majs. Roligt att se men ICA verkar enklare  ;O). Igar badade vi Underbart varmt vatten i en gronturkos farg.Me like :O) Kram Elisabeth¨

Manana  Manana
Har fatt lana en bil men  ska BARA satta i ett batteri, byta olja och pumpa dacken.
Den som harnycklarnakommer vid 4...  far se nar det blir klart....
Solen skiner och det ar 30 grader KALLT....   Hmm nu blev jag trott.Dax for en kall pilsner i skuggan

Barnen gick just hem for en kall dusch pa quintal  (Innergarden)Solfaktor 20 var for svag sa idag
ar barnen och elisabeth snyggt rosa roda ;-) / AT

Kommentarer
Postat av: Sonja-Lis

Ja må du leva, ja må du leva, ja må du leva uti hundrade år. Grattis kramar från mig och Perra

2010-12-17 @ 14:52:16
Postat av: Jessica Linder

Ja må hon leva, ja må hon leeeeva, ja må hon leeeeeeva uti hundrade år! Grattis på födelsedagen Elisabeth!!! Låter som att du har en bra dag. Blev lite avundsjuk på er en kort sekund tills jag inser att jag sitter här och svettas i värmen själv... Glömde vist bort att jag bor i Australien där en stund. :) Hade dock gärna varit där ni är, hade nog varit mycket roligare än att sitta här... Här är det mest jättevarmt, hög luftfuktighet och stormigt för tillfället. Igår föll det hagel som var ca 3-4 cm i diameter. Då gäller det att ha tak över huvudet för annars får man nog ont i skallen. Verkar som att det ska bli fint väder till jul, så förhoppningsvis kan vi åka till stranden en sväng då.



Hörrni, här nere använder man solfaktor mellan 30 till 50. Ni åker till Afrika och använder solfaktor 20. Hallå eller, knasbollar! Bara för att inte ni är lika likbleka som mig så kanske man ska vara lite försiktig med den där solen eller? :P



Hoppas att ni har en jättehärlig semester!



Grattiskramar från mig och Jimi! Och kramar till resten av familjen med så klart!

2010-12-17 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback