Sommaren e här

Det känns som BoaVista, här hemma. Varmt. Skönt. Ingen vind. Mmmm, jag njuter.
Antonio och Kevin gick precis till vagnen, de ska på MonsterJam ikväll. Vilken tur med vädret. Sitta där och titta på monsterbilar. En riktig killkväll.
Tjejerna och jag ska cykla och handla godis. Mysa lite. kanske hittar vi något på tv att titta på, eller så bara är vi tillsammans.
Tidigare på dagen har vi hjälpt min kusin och hennes familj att flytta. Kan ni förstå hur det kändes? Att vi hade lovat att hjälpa till på denna varmaste dag?!? Ja ja det var bara till att lyfta och ta i. Allt var färdigpackat när vi kom så det var bara till att hugga i.De flyttade från landet tillbaks till stan. De hade fått nog av kossorna.  :o) Nu bor de mitt i centrala stan i ett fint gammalt hus.

Kram på er Elisabeth

Kommentarer
Postat av: Annika

Visst är det skönt med värmen...fast man vill ju att det ska fläkta lite, lite. Usch, för att flytta i denna värmen.Ha det så gott.Kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback