2003

2003

Kommentarer
Postat av: EricaJ

Oh vad roligt! Skall bli jätte kul att föla er semester *ler* Är inte lite avundsjuk..... särskilt med tanke på vädret vi har här.. Ha det super gott! Kram till er alla /Erica

Postat av: EricaJ

såg att jag slant lite på tangenterna i mitt första inlägg ;0) ja, ja så är det när man har bråttom. Men ni förstår ju att jag inte vill föla utan att jag vill följa er semester..... Kram igen /Erica

2006-12-11 @ 09:06:01
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Ulrika

Avundsjuk....det är väl bara förnamnet! Sol, saltstänkta bad och så tittar man ut. Blöt lär man ju bli i alla fall. Antonio; jag hoppas att du har packat ner linne, det lär finnas såna till män oxå ;)Fryser gör man bara här hemma.Koppla nu av ordentligt från vardagsslitet och njut så mycket ni bara kan!! Kramar Ulrika

2006-12-11 @ 18:13:09
Postat av: Tina

Vännen! Hoppas att du blev glad för din födelsedagspresent som jag knåpat ihop!!! Vill gärna se foton på dig när du har det!!
Önskar att jag kunde åkt med i ert bagage...snacka om härligt att lämna landet när regnet vräker ner!!! Ni såg hur cooooola ut som helst, trots att det bara var 30 min kvar tills ni skulle ge er av...en annan hade varit hur hispig som helst!
Hoppas att ni får en underbar vistelse och jag ser fram emot att få följa med på er resa via bloggen! SÅ ANTONIO, UPPDATERA GÄRNA MED FOTON!!!!!!!!
Många kramar från Tina

2006-12-11 @ 22:58:53
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback